going back alone

Sunday 4 March 2018

Salam.

Huhu first time balik ke Penang pada awal semester sendiri. Sebelum ni semua parents yang hantar. Jadi independent sikit tahun 2018 ni aiceh. Berlinangan lah air mata semalam sebelum tidur. Kalau mak ayah hantar confirm malam ni pun ada episod bercucuran air mata lagi. Dah macam drama melayu ha lafazkan kalimah cintamu what!!! Hehe


Susah juga lah nak pergi sendiri sebab barang banyak gila maigod macam nak meletop dah beg aku tu. Nasib lah dah minta tolong roommate bawakan satu hiking beg aku. Kalau tidak, mahu patah tulang belulang aku ni.

Excited ke takut?

To be honest, I'm scared to death meh. Takut sebab banyak killer subjects. Sedangkan semester 3 pun aku tak dapat result nak berapa nak hokay apatah lagi semester ni (that's what I thought huhu). Second reason why I am not excited is because banyak gila program!!!! Aku pegang pkp for one program this semester & jualan tiap minggu as usual huwaa rasa nak nanges mengenangkan kesusahan sem lepas. Mental breakdown terukz. Lagi satu sebab yang paling kuat dan hebat (cewah engko) ialah cuti. Yezz gais, I'm talkin' about holiday. Selalunya cuti mid sem kira awal lah juga tapi this sem, nah. Week 13 baru cuti seminggu. Lepastu masuk balik for 2 weeks of lecture. Then, cuti study week. Study week on hari raya holiday?!?! Raya hari jumaat tapi khamis ada kelas. Ha engko rasa? Sayu nya lahai macam duduk di perantauan. Ke aku ni dah memang di perantauan?

Dear semester 4,
I know you'll be so tough on me but please have some mercy. May this semester I do not have any probs with friends & people around me. Moga aku dapat buat yang terbaik in every subjects (we got ent & biostatic subjects here aha) Moga aku tak fail lab test macam sem lepas bahahaha no more supp #ripsuppositories pasni main dengan jarum je 😉 siapa yang nakal nanti siaplah aku cucuk bontot dia HAHAHAHA (uncensored)

Comments